FANDOM

Fandom logo

Фандом (англ. Fandom powered by Wikia) — це найбільший в світі розважальний сайт для фанатів, це голос фанатів у світі розваг, і тут ви можете брати участь в обговореннях, отримувати інформацію і ділитися знаннями на будь-яку тему.

На Фандомі існує понад 360 000 активних спільнот, користувачі яких щоденно обговорюють свої улюблені всесвіти й створюють контент. Тут усі бажаючи можуть ділитися своїми знаннями — включаючи Вас!

Що робить Фандом унікальним? Редагувати

Яскраве поєднання спільнот, обговорень та новин робить Фандом привабливим майданчиком для багатьох фанатів. Ось декілька речей, котрі ставлять Фандом на голову вище інших сайтів.

  • Найбільший в світі розважальний сайт для фанатів. Фандом — це голос фанатів в індустрії розваг. Ми пишемо про найрізноманітніші направлення поп-культури: кіно, відеоігри, книги тощо. Наш контент створено фанатами для інших фанатів, і наші користувачі займаються створенням та редагуванням інформаційних і розважальних статей, а також беруть участь в Обговореннях на будь-які теми. Усі разом вони створили 43 мільйонів сторінок з унікальним змістом на 360 000 спільнотах, ці сторінки представляють собою усе найцікавіше в світі розваг і щомісячно привертають 190 000 000 унікальних відвідувачів.
  • Найкращий майданчик в світі для співпраці. Команда Фандому завжди намагається створити найсприятливіші умови участі для користувачів і завжди покращує сайт, в тому числі, за допомогою нових розширень. У нас ви зможете отримати усі необхідні можливості для створення власної тематичної спільноти, яке було би набаго важче створити вам самостійно або на іншому хостинзі на базі MediaWiki. Фандом пропонує користувачам унікальний набір можливостей: створення вікі, написання власних розважальних статей та новин, чат з іншими фанатами, обговорення улюблених франшиз і багато іншого.
  • Додатки світового класу. Окрім платформи для ПК, ми продовжуємо розвивати наші додатки для користувачів мобільних пристроїв. Додатки Фандому дають можливість стикнутися з унікальним матеріалом, створеним користувачами Фандому, в світі постійно зростаючих мобільних технологій. З додатками Фандому у кожного фаната тепер є доступ до улюбленого всесвіту на кроку, що також допоможе збільшити відвідуваність вашій вікі.
  • Трафік. Ми використовуємо найкращі інтернет-технології, аби підвищити рейтинг ваших спільнот в пошукових мережах, покращити їхню видимість і сприяти зростанню. Спілкуючись з нами, ви зможете довести ваші спільноти, новини й статті до перших сторінок результатів пошуку, і ваш контент читатимуть тисячі і навіть мільйони фанатів.
  • Команда з розвитку та підтримки спільнот. Наші користувачі — це основа Фандому. Ми завжди намагаємось підтримати їх в створенні позитивних спільнот і цікавого контента. Наша команда підтримки надає допомогу в технічних питаннях, записує навчальні відео і просто відповідає на запити користувачів. У нас також є команда розвитку спільнот, котра допомогає спільнотам з оформленням і змістом. Наші волонтери та помічники — одні з найдосвідченіших користувачів Фандому. Вони займаються підтримкою спільнот на своїх мовах, боротьбою зі спамом та вандалізмом і просуванням мультиплатформного контенту.
  • Ми зв'язуємо бренди з фанатами. Фандом співпрацює з крупними видавниками та розважальними компаніями, котрі представляють ексклюзивні матеріали від розробників і творців ваших улюблених франшиз. Співпраця брендів з фанатами допоможе вашій спільноті вийти на новий рівень і представити вашим читачам унікальний контент.
  • Довіра. Фандом — це сайт на основі відкритого програмного забезпечення, а наші спільноти створюються на основі ліцензії Crative Commons Attribution-ShareAlike («Атрибуція — На тих же умовах»). Ми часто публікуємо блоги щодо розвитку нашої компанії і щотижневі пости з технічними оновленнями сайта. У нас є свої сторінки в соціальних мережах (Facebook та Twitter).

У вас виникли додаткові запитання? Подивіться сторінки довідки або зв'яжіться зі співробітниками Фандому через цю форму.

Див. також Редагувати